مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی

اولین و جامع ترین ارائه خدمات مشاوره تخصصی روانشناسی و علوم تربیتی کارشناسی ارشد و دکتری

مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی

اولین و جامع ترین ارائه خدمات مشاوره تخصصی روانشناسی و علوم تربیتی کارشناسی ارشد و دکتری

مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی
Flag Counter

مرکز مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

به مرکز مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی خوش آمدید



مرکز مشاوره تخصصی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و علوم تربیتی، به حمایت از اعضاء ی تخصصی مرکز مشاوره ما احداث و تاسیس شده است. هدف اصلی این مرکز، خدمات ارائه مشاوره تخصصی در پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی و ارائه موضوعات بروز و جدید برای پایان نامه کارشناسی ارشد پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی  می باشد. 

اهداف مرکز مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی:

* ارائه و مشاوره جهت نگارش پیشینه ادبیات تحقیق پایان نامه تحصیلات تکمیلی.

* ارائه فرمت سازی در جهت نگارش در چهارچوب فرمت دانشگاه محل تحصیل.

* ارائه رفرنس و منابع همراه با مقالات علمی و پژوهشی.

* ارائه و تفسیر فصل تجزیه و تحلیل آماری جهت پیشرفت در زمینه مبانی نظری و پژوهشی.

پست الکترونیک:

pishineh.ir@gmail.com


خدمات موسسه در یک نگاه:

    


  


پست الکترونیک

pishineh.ir@gmail.com

درخواست خود را ارسال نمایید.

خواهشمند است به توجهات و هشدارهای زیر توجه فرمایید:

توجه 1 این مرکز تخصصی، نخستین مرکز مشاوره تخصصی در زمینه ارائه و نگارش پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی تحقیق تحصیلات تکمیلی در کشور می باشد که با بیش از شش سال سابقه بژوهشی با همکاری اساتید و دکترین پژوهشی همکاری می کند.

توجه 2: این مرکز تخصصی هیچ گونه فعالیت در زمینه فروش پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و پروپوزال برای گروههای درسی دانشگاهی ندارد. بلکه، هدف این مرکز، ارائه و مشاوره جهت نگارش پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی برای راهکار بهتر برای ارتقاء ی منابع و رفرنس ها می باشد.

هشدار: فروش پایان نامه آماده بدون اجازه از مولف و شخص حقوقی شرعا حرام است و پیگرد قانونی دارد.

توجه 3: تمامی حقوق و مالکیت معنوی مطالب این وب سایت، مربوط به گروه مشاوره تخصصی مرکز ما با شماره ثبت قانونی بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب و کپی آنها، مشمول پیگرد قانونی و عواقب بعدی می گردد.

کیفیت ضمانت تضمینی: پس از تحویل هر کار، دانشجو تا 20 روز فرصت دارد تا هرگونه ابهام و یا نقص (عبارت از کامنت های استاد و رفع هر مشکل گرامری و فنی) را به اطلاع موسسه برساند و از آنجا که تحویل هزینه به نویسندگان نیز پس از 20 روز از تحویل کار به دانشجو صورت می گیرد، هیچگونه نگرانی بابت کیفیت کار وجود نخواهد داشت. تضمین کیفی موسسه برای بخش نگارش پیشینه تحقیق پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی در این 20 روز خواهد بوده که شامل ویرایش مجدد رایگان خواهد بود؛ درخواست بازبینی متن باید به صورت کتبی از طریق ایمیل ارسال گردد و در صورت عدم ارسال چنین ایمیلی از سوی دانشجوی محترم در مدت تعیین شده، پس از گذشت 20 روز کاری، هیچگونه وظیفه ای بر عهده موسسه نمیباشد. 

درخواست و پیشنهادات:

به منظور احترام و تکریم به دانشجویان و محققین محترم، سامانه  خدمات مشاوره ما برای پاسخ گویی شبانه روزی شما عزیزان محترم، می توانید درخواست و نظرات خود را به پست الکترونیک pishineh.ir@gmail.com ارسال نمایید.


با تشکر فراوان
مدیر پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی

شماره تماس یا تلگرام

09104443215


کلمات کلیدی خدمات ما: بسته های آماده ادبیات تحقیق روانشناسی و علوم تربیتینگارش صحیح پیشینه ادبیات تحقیق مشاوره جهت نگارش ادبیات تحقیقارائه ادبیات تحقیق روانشناسی و علوم تربیتی مشاوره تخصصی پایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی  | مبانی نظری فصل دوم پایان نامه علوم تربیتی| ادبیات تحقیق فصل دوم علوم روانشناسی| ادبیات تحقیق فصل دوم علوم اجتماعی| مبانی نظری روانشناسی و علوم تربینتی| پیشینه تحقیق رشته روانشناسی| ادبیات تحقیق روانشناسی و علوم تربیتی| ادبیات تحقیق پایان نامه علوم تربیتی| ادبیات تحقیق روانشناسی و علوم تربیتی|مشاوره تخصصی روانشناسی و علوم تربیتی|مشاوره پایان نامه علوم تربیتی و روانشناسی|

نظرات  (۱)

به نام خدا
سلام
ببخشید استاد ما موضوع عناصرادبیات عامه در ادبیات حماسی به ویزه شاهنامه را داده است میخواستم توضیحی برای این موضوع بدهید و داستانهای ان را معرفی کنید 
مشاوره ارائه خدمات پیشینه تحقیق فصل دوم